Тепловий зазор підшипника

Тепловой зазор подшипника

Тепловий зазор підшипника – це певна відстань, на яку переміщається кільце підшипника щодо іншого, то є це своєрідний люфт. Його важко помітити неозброєним оком, особливо в підшипниках невеликих розмірів. Без зазору підшипник не зміг би крутитися. Незважаючи на скептичне ставлення людей до слова “люфт”, в багатьох випадках він необхідний. Перерахуємо, наскільки він важливий.

Все буде залежати від:

  • типу підшипника,
  • терміну експлуатації,
  • тип посадки при монтажі.

Особливості теплового зазору підшипника

Під час роботи продукція навантажується, через що відбувається нагрів самого підшипника і всіх його частин. Підшипники, які працюють в умовах підвищеної температури, схильні до зміни радіального зазору, все це призводить до його зменшення і згодом відбувається заклинювання.Це небезпечно, тому що відбувається прокручування підшипника в посадочних місцях і все це призводить до зносу. У таких випадках найчастіше застосовують підшипники із збільшеним зазором (C3). Тому важливо приділяти увагу тепловому зазору. Агрегат, у якого радіальний зазор підшипника збільшений, найчастіше встановлюють в двигун, печі, редукторах і т.д.

Повна таблиця підшипників представлена в нашому огляді

Можуть виникнути проблеми з правильним преднатягом підшипника. Це загрожує перегрівами, шумами і вібраціями. Для нормальної і стабільної роботи на кулькових підшипниках обов’язково повинна бути якась навантаження. Без навантаження незабаром відбудеться вібрація. Тому до підбору вироби слід відноситься скрупульозно, важливо враховувати розміри попереднього зазору. Не зайвим буде дізнатися його температуру, навантаження і кількість обертів. Необхідно розібрати всі види продукції, щоб дізнатися їх відмінності і розрахувати можливість успішної установки потрібного вироби.

що означає с3 на підшипнику

Що означає С3 на підшипнику

Тепловий зазор підшипника має декілька видів:

  • С2 (менше норми)
  • CN (норма)
  • С3 (вище норми)
  • С4 (велика)
  • С5 (вище C4)

Варто зауважити, що C4 і C5 майже не зустрічаються у вільному продажі, вони відсутні на складах продукції і найчастіше їх роблять як спец.заказ для фабрики, заводу і т.д. Вони застосовуються тільки в серйозних випадках.

Найчастіше справа мають з зазором С3, який вищий за норму. Тепловий зазор С3 є найпоширенішим на ринку. Їх застосовують в разі підвищеного нагріву внутрішнього кільця і якщо підшипник працює з великими навантаженнями. Найчастіше кільця монтують з міцним натягом. При цьому габаритність підшипника не сполучається з його геометричними розмірами. Цей критерій залежить від його ширини і діаметра.

Як прикурити автомобіль читайте в нашій статті

Немає ніяких проблем, якщо ви встановлюєте підшипник 6000-2RS-C3 і вам потрібно його ставити на місце, де раніше був 6000-2RS-CN. А ось у випадку встановлення зазору, у якого внутрішній діаметр більше, ніж у попереднього, новий підшипник найближчим часом зіпсується і перестане працювати. Найчастіше підшипник буде використовуватися при великих оборотах, тому йому відмінно підійде C3. Більших обертів це надто інтенсивні роботи двигуна, яка є відхиленням від норми.

Все про типтронік читайте в нашому повному огляді

Виходячи з вищесказаного, можна сказати, що ймовірність успішного вибору зазору підшипника є. Якщо після демонтажу ваша продукція показувала задовільні результати, то сенсу міняти підшипник з іншими габаритами немає. Якщо у вас немає інформації про своє тепловому зазорі підшипника, то все те, що написано вище, може бути корисним для вас. Для виключення різних неприємних наслідків, радимо вибирати вироби відомих і гідних виробників, які зарекомендували себе на даному ринку. Тільки в такому випадку ви поміняєте підшипник з максимальним результатом.

ПОДІЛИТИСЬ: