Відмінність поліклинового ременя від ручейкового

Отличие поликлинового ремня от ручейкового

У сучасних автомобілях використовується ремінна передача в багатьох вузлах (колінчастий вал, генератор, насос кондиціонера, газорозподільні механізми і ін.). Для цього зазвичай використовуються клинові і поліклинові ремені. За допомогою поліклинових або струмкових ременів передається обертання з ведучого вузла на ведений (зі шківа коленвала на шків генератора, насос ГУР і ін.).

Чи існує відмінність поліклинового ременя від ручейкового

Поліклинові ремені, вони ж ручейковие, об’єднують в собі властивості клинових і плоских ременів. Такий ремінь має кілька клинів (або потічків), тому в його назві і є приставка «поли» – багато. Тому, якщо ми говоримо про відміну поліклинового ременя від ручейковий, то його не існує. У перетині такий ремінь нагадує пилку. Тертя робочої поверхні приводного ременя зклинами і забезпечує передачу енергії від ведучого вала до веденого. Кількість таких клинів визначається конструкцією шківів. Бувають кордотканевимі і кордошнуровимі. У кордотканевие додають віскозну або капронову тканину. Кордошнуровие ремені більш гнучкі.

Детально про те як завести машину, читайте у нашій оглядовій статті

Поліклинові або ручейковие ремені можуть бути використані в тих частинах ДВС, які схильні до впливу навколишнього середовища. Тому до них пред’являють підвищені вимоги зносостійкості.

Плюси поліклинових ременів:

  • Можуть працювати на шківах малого розміру.
  • Висока швидкість.
  • Мають невелику вагу.
  • Низький рівень вібрації.

Недоліки:

Намагатися не допускати зміщення шківів по осі і відхилення валів.

Поліклинові ремінь складається:

  1. із захисного шару;
  2. корд;
  3. клинів (забезпечують зчеплення).

Клини виготовляються з поліхлоропрену. Цей матеріал не горить, витримує негативні температури, має високу зносостійкість.

Які переваги має ремінь ручейковий або поліклиновий

  • По-перше, поліклинові ремінь має можливість застосування в приладах, де вали не паралельні.
  • По-друге, поліклинові ремінь не прослизає.
  • По-тертого, ККД поліклинового ременя вище, ніж клинового.
  • По-четверте, поліклинові ремінь може працювати в чотири рази довше клинового ременя.
  • По-п’яте, зчеплення між ременем і шківом у поліклинового ременя краще.

Необхідно уважно стежити за станом поліклинового (ручейковий) ременя, адже його пошкодження неприпустимо. Перш за все, треба оцінити його зовнішній вигляд, упевнитися, що немає механічних пошкоджень і розшарування. Так само не повинно бути забруднень. Ремінь повинен мати необхідне натягнення. У разі необхідності, ремінь треба замінити, адже від його стану залежить безпека руху. В Україні поставляє приводні ремені компанія УкрЗахідПостач, ціна на які зберігається нижче ринково, що робиїть саму компанію надійним постачальником підшипників і ременів різних світових брендів.

ПОДІЛИТИСЬ: